Dit zijn de privacy voorwaarden die van toepassing zijn op de verwerking van persoonsgevens door FactuurServer en andere, binnen de SiDDiQUiE group actieve ondernemingen.

FactuurServer Privacy Policy

FactuurServer respecteert en beschermt de privacy van bezoekers op onze website, en op die van onze klanten.

Onze website is zodanig opgebouwd dat u ons kunt bezoeken zonder uw gegevens prijs te geven.

Voor klanten, alle informatie die wij van en over u verzamelen (uw account gegevens) zullen alleen worden gebruikt voor communicatie tussen FactuurServer u als account houder en SiDDiQUiE group active onderneming. Deze informatie is nodig voor onze sales en support medewerkers om u te kunnen identificeren als u ons belt of mailt voor sales en/of support.

Bezoekers van onze Website

Welke informatie wordt verzameld?
Als u onze website bezoekt worden uw IPadres, Domein, OS, Browser en bezochte pagina's , tijd van uw bezoek geregistreerd.

Soms gebruiken we "cookies". Dit zijn kleine tekstbestandjes waarin informatie over de tijd en bezochte pagina worden bewaard. Cookies maken het mogelijk om informatie te publiceren naar aanleiding van uw eerdere bezochte pagina's.

Hoe gebruiken wij deze informatie?
De basis informatie die wordt verzameld wordt gebruikt om de website te optimaliseren. Het aantal bezoekers geeft het inzicht in de hoeveelheid hardware dat nodig is om u snel van informatie te kunnen voorzien en de bezochte pagina's geven inzicht over de waarde van de informatie. Cookies maken het mogelijk om een bezoeker die bijvoorbeeld vaak dedicated server pagina's bekijkt, een aanbieding te kunnen doen die voor hem of haar van toepassing is.

FactuurServer klanten

Welke informatie wordt verzameld?
Wanneer u een account neemt bij FactuurServer, dan laat u persoonlijke informatie achter. Deze informatie wordt door ons gebruikt als contact informatie voor onze support en verkoop afdeling.


Hoe gebruiken wij deze informatie?
FactuurServer zal geen gegevens, persoonlijkenamen of domeinnamen, vrijgeven of gebruiken voor andere doeleinden dan het communiceren met klanten van FactuurServer. Een uitzondering wordt gemaakt zodra wij vermoeden dat een wet wordt overtreden, discriminerende uitlatingen, of andere niet volgens de reglementen wordt gehandeld zoals die zijn opgesteld door FactuurServer.

Klanten kunnen gebruik maken van de opt out regeling om geen newsletters en/of productinformatie te ontvangen. Stuurt u een mail info@factuurserver.nl vermeld uw domeinnaam en contact informatie.